Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy

LokaceSportDrive.cz, U Soutoku 1159/3, 779 00 Olomouc, Česko

Zbývá času174:43:16

Zbývá poukazů9 / 13

od 1 349 Kč

2 398 Kč

Ušetříte 1 049 Kč

-27%
Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy
Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy
Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy
Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy
Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy
Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy
Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy
Adrenalinová jízda ve Ferrari, Lamborghini nebo Mustang + záznam z jízdy

Podmínky uplatnění

SportDrive.cz

Tel.: +420 702 840 841
E-mail: info@sportdrive.cz
Web: www.sportdrive.cz
FB SportDrive.cz

Platnost voucheru

  • do 31. 10. 2019

Termíny pro sezónu 2019 budou vypsány
v průběhu ledna 2019 
na http://www.sportdrive.cz/plan-akci/.

Podmínky voucheru

  • Platí pro jízdu v Olomouci, Brně, Praze,
    Ostravě a Bratislavě ve vybraných termínech!
  • Nutná rezervace předem, a to buď
    prostřednictvím webového formuláře,
    e-mailem na info@sportdrive.cz
    nebo na tel.: +420 702 840 841.
  • Při rezervaci uveďte kód voucheru!
  • Vytištěný voucher následně předáte
    obsluze před jízdou.

Celkový počet voucherů v akci

  • Varianta 1) 1 ks
  • Varianta 2) 6 ks
  • Varianta 3) 1 ks
  • Varianta 4) 3 ks
  • Varianta 5) 2 ks

Kde lze uplatnit

SportDrive.cz
U Soutoku 1159/3
779 00 Olomouc
Česko

Zobrazit na mapě

Řídili jste už někdy nablýskaný sporťák? Ne?! Pak máte výjimečnou možnost si to vyzkoušet - a dokonce se slevou!

Vyberte si z pěti nadupaných variant - jízdy ve Ferrari 458 Italia, Lamborghini Gallardo LP560-4 nebo Ford Mustang GT. Splňte si svůj sen a vyzkoušejte si, jaké to je prohánět legendární vůz zatáčkami!

Jízda probíhá v běžném provozu. Projedete se po dálnici i prázdných okresních silnicích. 

V CENĚ VOUCHERU JE I POPLATEK ZA PALIVO A ZÁZNAM Z JÍZDY!

Platí pro jízdu v Olomouci, Brně, Praze, Ostravě a Bratislavě ve vybraných termínech!

Logo

Naše společnost SportDrive.cz Vám umožní svézt se v nejrychlejších a nejexotičtějších supersportech světa: Ferrari 458 Italia, Lamborghini Gallardo LP560-4 a Ford Mustang GT. Splňte si svůj klukovský sen a projeďte se v italském supersportu v hodnotě přesahující 6 milionů korun. Kde jinde si zařídíte auta, která pod kapotou skrývají až 570 koňských sil? Vybrat si můžete taktéž lokalitu jízdy. Naše jízdy probíhají v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě a Bratislavě.

  • NEPLATÍTE žádnou kauci ani pojištění, NEPODEPISUJETE žádné směny.
  • Po celou dobu jízdy je vám k dispozici zkušený INSTRUKTOR, který se postará o vaši bezpečnost.
  • Řízení NENÍ OMEZENO věkovou hranicí - jediné, co POTŘEBUJETE, je řidičský průkaz sk. B.
  • Pokud nemáte řidičský průkaz, můžete si zážitek užít s instruktorem na sedadle spolujezdce.

Informace o dostupných vozech

Ferrari 458 Italia

  • objem motoru 4 499 cm3
  • maximální výkon 570 koní (420 kW)
  • maximální točivý moment 570 Nm
  • zrychlení 0-100 km/h 3,3 sekundy
  • maximální rychlost 327 km/h 

Ferrari 458 Italia je sportovní automobil firmy Ferrari, který je nástupcem F430. Veřejnosti byl představen na autosalonu ve Frankfurtu 15. září 2009. Automobil pohání zážehový, vidlicový osmiválec uložený podélně před zadní nápravou o objemu 4,5 litru. Motor poskytuje výkon 127 koní na litr objemu, což je zatím rekordní hodnota u atmosféricky plněných motorů. 80 % točivého momentu je k dispozici už při 3 250 ot/min. Motor je, jako první umístěný před zadní nápravou ve voze Ferrari, vybaven přímým vstřikováním paliva.

Standardní převodovkou je 7stupňová dvouspojková převodovka Getrag, podobně jako u modelu California. 458 Italia není dostupný s tradiční manuální převodovkou, proto je čtvrtým modelem Ferrari (první tři jsou Enzo, Challenge Stradale a 430 Scuderia), které nejsou v nabídce s manuální převodovkou. Jde o první hlavní model, který není nabízen s manuální převodovkou.

Zavěšení automobilu obstarávají na přední nápravě dvojitá příčná trojúhelníková ramena a víceprvkové zavěšení na zadní nápravě spolu s E-Diff a F1 Trac systémy regulace prokluzu, které jsou určené k lepšímu ovládání vozu v zatáčkách a zlepšení průběžného zrychlení o 32 % v porovnání s předcházejícími modely. Kompozitní brzdy z uhlíkových vláken a keramiky nesou název Ferrari/Brembo CCM, společně se systémem ABS zkrátily brzdnou dráhu ze 100 km/h na délku 32,5 metru.

Jízda
 

Lamborghini Gallardo

  • objem motoru 5 204 cm3
  • maximální výkon 560 koní (412 kW)
  • maximální točivý moment 560 Nm
  • zrychlení 0-100 km/h 3,7 sekundy
  • maximální rychlost 325 km/h

Lamborghini Gallardo je supersportovní automobil vyráběný automobilkou Lamborghini. Gallardo je dnes nejvyráběnější model automobilky, díky prodeji přes 5000 kusů za první tři roky. Každé auto stojí okolo $ 180 000 až $ 210 000. Pojmenované je po slavném plemeni bojovného býka. Gallardo se představilo na autosalonu v Ženevě roku 2003 jako menší a levnější alternativa k modelu Lamborghini Murciélago. 

Model s pohonem všech kol, hliníkovou konstrukcí, hmotností 1430 kg, desetiválcem 4961 cm3 o výkonu 365 kW a maximální rychlostí 309 km/h se měl začít vyrábět ve větších sériích než Murciélago a stát se konkurentem Ferrari 360 Modena. Záměr automobilky se podařil, již v roce 2005 bylo na světě 3000 automobilů této modelové řady.

Gallardo se tak stalo nejprodávanějším modelem automobilky Lamborghini, překonalo Lamborghini Diablo s 2903 prodanými kusy. Následující rok (2006) se italské automobilce podařilo prodat 2086 kusů, Lamborghini tak oslavilo další jubileum, 5000 vozů Gallardo. Pro modelový rok 2006 přišla automobilka s mnoha technickými změnami, výkon motoru byl zvýšen dokonce na 382 kW.

Ford Mustang GT

  • objem motoru 4 951 cm³
  • maximální výkon 421 koní (310 kW)
  • max. točivý moment 600 Nm
  • zrychlení 0-100km/h 4,6 s
  • maximální rychlost 280 km/h

Ford Mustang současné generace jednoznačně patří mezi nejlepší sportovní auta všech dob! Dříve vysmívaný svalovec, kterému akorát praskalo tričko na vzedmutém hrudníku, se nyní přeměnil v opravdu schopné sportovní auto evropského střihu. Pořád je to ta pravá americká kára s hřmotným vidlicovým osmiválcem pod falicky předlouhou kapotou, jenže je tu mnohem víc než jen charakterní motor a sexy vzhled. Tohle auto prostě zatraceně dobře jezdí! Za něco málo přes milion korun neexistuje mnoho lepších sporťáků, do kterých byste mohli usednout. Potvrzují to i rekordní prodeje nejen ve světě, ale také u nás. Dovnitř jsem se posadil už mnohokrát, ale pokaždé to na mě dýchne.

Retro kam se podíváš! Páčkové přepínače, velká kolečka na rádiu, charakteristický volant a hlavice řadicí páky nebo dvojice kšiltů palubní desky. Ze všeho nejvíce zbožňuji nápisy na otáčkoměru a tachometru Revolutions per Minute a Ground Speed. Palubní počítač vám pak ukáže o motoru úplně všechno – teplotu oleje, převodovky, hlavy válců a nasávaného vzduchu, dále tlak oleje, podtlak v sání anebo stechiometrický poměr. A ještě dobíjení, samozřejmě. Takové drobné detaily, které ale moc potěší, zvláště v době, kdy vám mnohá sportovní auta sotva ukáží teplotu vody na kontrolce… Motor je prostě skvostný! Velká atmosféra ze staré školy.

Při každém startování se jí nemůžu nabažit. Hlavně zastudena, kdy zatáhnete za ledovou kliku, sklouznete dovnitř, ale nedovřete úplně dveře, aby k vám basy vysokého a nepravidelného volnoběhu lépe pronikly. Škoda, že nemůžete volit klasický klíček, přece jenom probouzet takovou obludu prostě musíte otočením zápěstí! Je to jakýsi rituál. Výkonu má motor tak akorát, aby to nebylo málo, ale ani přehnaně mnoho. Charakter by pak mohl rozdávat v nějaké charitě pro hybridy, elektromobily a downsizované tříválce. V nízkých otáčkách si jen tak lenivě pobublává, ve středních otáčkách se rozezní všemožné chrčení přímo od motoru víc než od výfuků, což se už v dnešní povrchní době moc nenosí, a omezovač v sedmi tisících vám zježí všechny chlupy na zádech!

Máte dotaz ke kupónu? Nebojte se zeptat!

Odesláním dotazu souhlasíte se zpracováním osobních údajů

uzivatel

Kateřina Vodvářková

uživatel | 26.12.2018

Dobrý den, předpokládám, že součástí jízdy není jízda na okruhu nebo letišti. Zajímalo by mě tedy, zda má řidič možnost během zážitku dosáhnout maximální rychlosti? Jak se říká, pořádně to rozjet. Nebo zda je jen součástí běžného provozu? Děkuji. S pozdravem, Kateřina Vodvářková

odpověďi

uzivatel

Future Import Group s.r.o.

partner | 2.1.2019

Dobrý den, naše jízdy probíhají pouze v běžném provozu. V odkazu si můžete přečíst, proč tomu tak je https://www.sportdrive.cz/casto-kladene-otazky/.

Doporučujeme také tyto slevy