
KTM Elektrokola, 1. máje 2, 664 84 Zastávka u Brna, Česko
0:00:00
2 / 2
Elektrokolo je oblíbeným dopravním prostředkem. Využijete ho při jízdě do práce, dlouhých výletech, prudkých výšlapech… zkrátka všude tam, kde byste mohli jet na obyčejném kole, ale stálo by Vás to více úsilí.
Už nebudete muset čekat na Vaši drahou polovičku, než vyšlape kopec. Vy budete spokojení z jízdy bez zbytečných zastávek a Vaše polovička s Vámi třeba začne jezdit pravidelně. Díky tomuto kolu tak můžete získat skvělého parťáka na výlety.
Motor BOSCH PERFORMANCE CX, u kterého byl kroutící moment navýšen na 75 Nm (oproti 60 Nm u Performance a 48 Nm u Active) má opravdu velkou sílu pro zdolávání nejtěžších terénů s lehkostí. Motor nabízí ohromující sílu i při nízkých frekvencích šlapání. Vyspělá elektronika snímá 1000x za vteřinu hodnoty ze senzorů rychlosti, kadence šlapání a kroutícího momentu a podle naměřených hodnot motor přesně dávkuje podporu do každého jednotlivého šlápnutí. Navíc díky citlivému měření motor úpravou výkonu zvyšuje plynulost řazení přehazovačkou, což oceníte zejména při jízdě v těžším terénu.
Baterie Bosch PowerPack 500, s kapacitou 500 Wh (13,8 Ah) při zachování kompaktních rozměrů nabízí maximální dojezd až 215 km. Předpokládaný skutečný dojezd za různých podmínek si můžete zjistit na simulátoru Bosch ZDE.
Středový velký displej Intuvia a ovládací tlačítka umístěná zvlášť na straně řidítek umožňují intuitivní snadné ovládání a současný přehled o parametrech jízdy. Displej navíc obsahuje USB konektor, ze kterého můžete nabíjet svůj MP3 přehrávač nebo např. chytrý telefon s navigací.
Je možný upgrade (výměna) displeje za velký barevný displej Bosch Nyon s navigací a mnoha dalšími pokročilými funkcemi. Cena upgrade 12 500 Kč. Podrobnosti o displeji ZDE.
Samotné kolo má špičkovou výbavu speciálně vyvinutou pro terénní elekrokola. Komponenty SRAM EX1 jsou prvním špičkovým pohonným systémem na světě, který je vyvinut speciálně pro jedinečné požadavky terénních elektrokol. Počet převodů řazení byl zredukován na 8, ale při současném navýšení rozsahu od 11 do 48 zubů. To vedlo k významnému zúžení kazety, menšímu křížení řetězu a tím lepšímu chodu celého řazení. Přičemž větší skoky mezi jednotlivými velikostmi pastorků nejsou u elektrokola s výkonným elektromotorem problémem.
Odpružená vidlice od Fox, jedny z nejlépe hodnocených hydraulických brzd Shimano XT s technologií Ice-Tec a pevná kola DT Swiss obutá do plášťů Schwalbe Nobby Nic směřují tento ebike k dokonalosti.
Typ pohonu: Bosch
Motor: BOSCH DRIVE UNIT 36V, 25km/h PERFORMANCELINE CX, 75 Nm
Baterie: Powerpack 13.9Ah - 500Wh
Rám: Macina MTB 29
Vidlice: Fox Perform. 32 Float SC, 100-3pos.R-T-boost (RL), 29
Řazení: SRAM SL EX1 8speed Trigger
Přehazovačka: SRAM RD EX1 8speed
Přesmykač:
Kazeta: SRAM XG899 11-48
Řetěz:
Kliky: SRAM EX1 Crankarm-Set ISIS
Středové složení: Bosch ISIS
Pedály: VP-197 Alloy-light
Brzdy: Shimano Deore XT M8000 Ice-Tec
Kotouče: Shimano RT81 CL, 180 Ice-tec
Přední náboj: DT Swiss 350 classic-CL 15/110/TA boost
Zadní náboj: DT Swiss 350 classic-CL 12/148/TA boost
Výplet: DT Champion 2.0 / DT Alpine 2.34 black
Ráfky: DT Swiss E512-2
Pláště: Schwalbe Rocket Ron 57-622 (29x2,25), TL-easy, SSk
Hlavové složení: KTM Team B303AM drop/in-tapered, +5
Představec: Ritchey WCS 4-axis 6°
Řidítka: Ritchey WCS 2X, flat 9°, 720 mm
Gripy: KTM Team VLG-1691A silicon
Sedlovka: Ritchey WCS 30.9/400
Sedlo: fi`zi:k Tundra M7 manganese
Hmotnost: 19,5 kg